فیلم تجاوز به یک هنرمند عامل اخاذی شد
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

طراح دکوراسیون در دام جوان شیطان‌صفت
دختر جوان با چشماني اشک بار در دايره اجتماعي کلانتري سناباد مشهد گفت: دانش آموخته يکي از رشته هاي هنري هستم و از مدتي قبل با مراجعه به فروشگاه ها و مراکز مختلف و پيشنهاد ايجاد تغيير در دکوراسيون داخلي آن ها براي خودم کار مي کنم.
خراسان: حماقت کردم و دستي دستي خودم را به دام شيطان انداختم. اصلا هيچ وقت فکر نمي کردم به اين راحتي فريب بخورم و اين طور روسياه و شرمنده شوم.

دختر جوان با چشماني اشک بار در دايره اجتماعي کلانتري سناباد مشهد گفت: دانش آموخته يکي از رشته هاي هنري هستم و از مدتي قبل با مراجعه به فروشگاه ها و مراکز مختلف و پيشنهاد ايجاد تغيير در دکوراسيون داخلي آن ها براي خودم کار مي کنم. يک روز به طور اتفاقي وارد فروشگاه بزرگي شدم که مردي جوان مدير آن بود. من خودم را معرفي کردم و برايش توضيح دادم که تزئينات داخلي محل مي تواند در جذب مشتري موثر باشد. او شماره تلفن همراهم را گرفت و قرار شد سفارش کار بدهد. اما نيم ساعت بعد پيامک عاشقانه اي از طرف آن مرد جوان برايم رسيد. مدير فروشگاه تا غروب آن روز ۲۵ پيامک عاشقانه برايم فرستاد و من که خيلي شاکي شده بودم به شماره تلفنش زنگ زدم و او را به باد ناسزا گرفتم.

يک هفته از اين ماجرا گذشت و هيچ خبري از فرد مزاحم نبود تا اين که او با شماره تلفن ناشناسي تماس گرفت و پس از عذرخواهي گفت: مي خواستم شما را امتحان کنم و ببينم که آيا واقعا براي کار به فروشگاه آمده ايد يا هدف ديگري داريد. مذاکرات تلفني آن روز ما چند دقيقه اي طول کشيد و پسر جوان ادعا کرد باغ سرايي را در اطراف مشهد خريده است و مي خواهد دکوربندي مناسبي در آن براي برگزاري مجالس انجام دهد.

او گفت خودرويي را دنبالم مي فرستد تا محل را بازديد کنم. متاسفانه من با طمع دستمزد خوبي که از بابت اين کار دريافت خواهم کرد به اين مرد جوان اعتماد کردم و به محل موردنظر رفتم، ولي در آن جا متوجه شدم که چه اشتباه بزرگي کرده ام. چرا که پس از خوردن يک ليوان شربت بيهوش شدم و وقتي چشمانم را باز کردم فهميدم آن فرد حيوان صفت ...

من با سرافکندي و روسياهي به خانه برگشتم و جرات نداشتم در اين باره چيزي به کسي بگويم تا اين که از يک هفته قبل او دوباره برايم مزاحمت ايجاد کرد و مي گويد اگر فيلم حضور خودت در باغ سرا را مي خواهي بايد هر چه زودتر ۴۰۰ هزار تومان بدهي!دارم ديوانه مي شوم و عصبي و افسرده شده ام. نمي دانم چه خاکي بر سرم بريزم، خواهش مي کنم کمکم کنيد تا از اين بدبخت تر نشوم.

اميدوارم دختران جوان حواس خود را جمع کنند و در انجام هر کاري جوانب احتياط و نکات ايمني و امنيتي آن را نيز در نظر بگيرند تا خداي ناکرده دچار مشکل و آسيبي نشوند.يادآوري مي شود برابر ادعاي دختر جوان، متهم پرونده دستگير شد و تحقيقات در اين باره ادامه دارد.

منبع: تابناک


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : جمعه 25 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب